Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

dinsdag 3 maart 2020




Klaar voor vertrek!



Op vrijdag 20 maart vertrek ik naar Gambia, na een dagje acclimatiseren hoop ik op zondag te vertrekken naar Zuid Senegal (de Casamanche). Via Ziguinchor, waar ik het visum voor Guinee Bissau ga aanvragen, fiets ik dan naar het oosten, Guinee Conakry in. Dan vanaf Kedougou naar het zuiden en maak ik een rondje door het berggebied de Fouta Djallon. Vervolgens weer naar het noorden om in het zuidoosten van Senegal het natuurpark Niokola Koba te bezoeken. Vervolgens noordwestelijk om in het meest oostelijk puntje van Gambia aan te komen en naar de kust te fietsen.


Geen opmerkingen: