Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 10 april 2019

Panjakent (10 april)

Prima geslapen, ben de enige gast hier. Na een uitgebreid ontbijt stap ik op de fiets om de stad te bekijken. Of ik alles gezien heb weet ik niet, maar de bazaar was in ieder geval een beziek waard. Kleur en geurrijk geheel. 's Middags dit blog weer bijgewerkt, zodat ik morgen geheel geupdate op pad kan. Foto's plaatsen en uploaden is nog wel een dingetje. Het internet is hier wel sneller dan in Uzbekistan maar mijn Google blog zal nooit grote vrienden worden met mijn Apple telefoon.



Outlook voor iOS downloaden

Geen opmerkingen: