Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

dinsdag 3 december 2013

Gambia en Senegal, klaar voor vertrek.


Ben er weer klaar voor; vrijdag vertrek ik naar Gambia om daar een kleine 3 weken te gaan fietsen. Eerst naar het oosten langs de zuidoever van de rivier en bij Basse richting Velingara in Senegal. Daar beslis ik of ik nog iets verder naar het oosten ga om naar het natuurpark Niokolo Koba te gaan. In ieder geval ga ik van Velingara naar het westen langs de Casamanche rivier tot Ziguinchor (of als ik naar het natuurpark ga) binnendoor naar Bignona en vervolgens weer naar het noorden om uiteindelijk weer in Gambia aan te komen. De route is te zien in de kolom hier rechts. De 23ste komt Annemieke naar Gambia en we vieren dan samen kerst en oud en nieuw in Kotu.

1 opmerking:

gert zei

hoi gerrit en annemiek,

dat gaat er weer leuk uitzien. ik zit nu in Slowakije , heb mijn werk in Roemenie gedaan een erg mooie autotocht hierheen en blijf een paar dagen, erg gezellig gezelschap. Daarna naar BRNO en dan naar huis.Nog weer veel te doen in de buurt en thuis versloft de boel inmiddels wat dus.... a d slag. Veel plezier en ik ga je volgen, Goede warme kerstdagen en wie weet kom ik eind Jan.
Gert