Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 22 september 2013

Epiloog Girona - Goirle



Spanje

Voor diegenen die van cijfertjes houden:

Dagen gefietst:          19
Kilometers:               1547km
Gemiddeld per dag:   81km
Langste dagafstand:   123km
Kortste dagafstand:    51km
Meters geklommen:   12612 m.
Gemidd. per dag        663 m.
Max. klimdag:            1066m

Overnachtingen:
8x Camping
2x "Wild"kamperen
3x Warmshower
4x Hotel
1x Chambre d'Hote
Route

Meteo:
5 dagen meer dan 30 graden
4 dagen tussen 20 en 25 graden
5 dagen tussen 20 en 15 graden
5 dagen onder de 15 graden (en regen)
Malheur:
Zonnebril verloren
2x Tentstok gebroken
(Camping) gasflesje leeggelopen in fietstas

Geen opmerkingen: