Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 22 september 2013

Zondag 15 september Neufchateau 72 km

Niet te vroeg vanuit het hotel in Langres vertrokken, vooral omdat het regende dat het goot.
Ik heb besloten om maar niet meer de kleine weggetjes te volgen die in het routeboekje staan, maar neem de grotere wegen. Hier zijn op zondag gelukkig nog wat restaurants te vinden die open zijn. Ik volg de D74 die me direct naar Neufchateau brengt.
Ik zit nu wel al langs de Maas een teken dat ik in de buurt van Nederland ben, de Maas is hier nog maar een klein riviertje.


Precies 2 stops gemaakt; één voor een kopje koffie en één voor een prima warme lunch. In beide gevallen ben ik als een verzopen kat binnenkomen vallen.
Foto's heb ik vandaag niet gemaakt, als ik in het hotel aankom begint het wat minder hard te regenen.
In het hotel probeer ik mijn blog bij te werke, maar mijn Notebook blijkt nu helemaal de geest te hebben gegeven. Hij vertoonde al kuren, nu is hij niet meer op te starten, ik hoop dat ik hem in Nederland wel weer aan de praat kan krijgen.

en het regent nog steeds


Geen opmerkingen: