Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 11 september 2013

Woensdag 11 september Grézieu la Varenne

Beste allemaal,



Gisteren naar Condrieu gefietst over toch nog twee lastige heuveltjes, daarna bij Tournon langs de Rhone gaan fietsen, bij Condrieu een camping gezocht, er stonden er twee in mijn gidsje, maar ze bleken beide omgetoverd tot mobile home kampen met op één van de twee de meest onvriendelijke opmerkingen in de richting van fietsers.

Toen maar even doorgereden naar een andere camping 5 km verderop, echt zo een doorgangscamping langs de snelweg, wel rustig trouwens. ´s Morgens nog een vrouw uit Finland geholpen, ze liep half in paniek op de camping rond, want ze kon haar caravan niet meer vinden... Dat krijg je als je zo laat aankomt.

Vandaag (woensdag) een beetje kalm aangedaan, ik slaap vanavond op een warmshower adres.
Onderweg nog heerlijk gegeten in een restaurant; 4 gangen, wijn en koffie voor €12,- onbegrijpelijk maar wel erg lekker,




Greetz,

Gerrit

1 opmerking:

Unknown zei

Immer gastvrij in Frankrijk ;-)