Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

maandag 9 september 2013

Maandag 9 september Le Cheylard

Beste allemaal,

Even een kort verslag van de afgelopen dagen.

Zaterdag van Brissac naar Vezenobres gereden, het zag er onderweg behoorlijk dreigend uit, ben dus maar een hotelletje in gedoken. Gelukkig onweerde en regende het enorm. Dus ik was niet zonder redenen confortabel onderdak. Vezenobres is een middeleeuws stadje, maar ik heb er maar weinig van gezien.
Om te gaan eten wilde ik een restaurant opzoeken die zijn echter allemaal pas om 20.00 open, voor mij een fijne tijd om al in bed te liggen. Dus maar een gegrilde kip gekocht, 2 tomaten, chips en wat yoggurt en zo had ik mijn maaltijd ook wel weer. Het was wel een slachtpartij op de hotelkamer maar ik heb het wel netjes achtergelaten.

Zondag van Vezenobres naar Vogüé aan de Ardeche een mooie rit, wel erg toeristisch. ´s Avonds op de camping gekookt.




Maandag was weer eens een echte klimdag, van Vogüé vai Aubenas van 200 meter naar 1109 meter klimmen.





 Ben nu in Le Cheylard. Mijn notebook vertoond wat kuren, heb hem twee keer moeten opstarten voor ik iets kon. Nu bijna 600km gefietst en morgen zit ik aan de Rhône. Ga zo eerst maar even wat eten en daarna zoals gebruikelijk vroeg in de tent.

De foto´s staan allemaal weer hier naast.

Groetjes

Gerrit

1 opmerking:

gert zei

Hoi Gerrit,

de laatste loodjes en jij bent weer thuis en ik ben weer weg.
Garoethetgajegoed.

Gert Colenbrander