Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 22 september 2013

Vrijdag 20 september Goirle 93km

's Morgens bij het  vertrek miezert het nog een beetje maar gelukkig niet genoeg om mijn regenkleding aan te trekken.
Vandaag niet meer mbv het routeboekje maar een snellere route naar huis, het routeboekje gaat zowiezo naar Eindhoven en niet naar Goirle. Dus het wordt vandaag Tienen, Scherpenheuvel, Gell, Turnhout en vanaf Turnhout via het Bels lijntje naar huis.
Er blijken overal fietspaden langs mijn route te liggen en het blijft gelukkig ook nog droog.
In Scherpenheuvel even een kaarsje aangestoken, je weet maar nooit.


In restaurant "Christus Oog"een pannenkoek gegeten,

daarna via Geel en Turnhout en Bels lijntje op


en Annemieke had de thee klaar staan bij mijn thuiskomst. Einde van een mooie tocht.

Geen opmerkingen: