Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zaterdag 6 oktober 2012

Jackson, zondag 7 oktober (Update)

Beste allemaal,

Old Highway 80
Ben in Jackson, Mississipi. Het was een voorspoedige maar frisse trip van 80km naar mijn warmshowerhost. Ik begon met maar 13graden, bij aankomst was het wat warmer 19 graden. Ik heb begrepen dat er veel mensen in Nederland ook wel zulk weer willen hebben, dus ik zal maar niet al te veel klagen.
Blijf hier twee nachten, lekker uitrusten. Mijn host Don is een bijzonder aardige persoonlijkheid, hij is veganist, du ik doe ook maar even mee. Zijn vrouw is in Amsterdam en komt zondagavond terug. Verder kent Don half Jackson en half Jackson kent Don. Zaterdagavond zijn we naar een muziekvoorstelling geweest bij het Art Museum, als je een wijntje wil drinken moet je een "over 21" armbandje om. Ook als je 58 bent ontkom je daar niet aan.

 De zondagochtend heb ik mijn treinticket Savannah - New York gekocht, want als ik in Savannah ben ga ik met de trein naar New York om onze NL-buren, Marc en Chantal, te bezoeken.
Verder alles prima.

Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: