Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 8 april 2012

Zondag 8 april Seymour - Wichita Falls 75km

Beste allemaal,

Na een rustig ritje met een klein beetje tegenwind aangekomen in Wichita Falls.
Laatste pauze onderweg
Ik ben dus op mijn eindbestemming.

Hartelijk ontvangen bij de oud-collega en zijn gezin.
Morgen ga ik mijn spullen schoonmaken en mijn fiets in orde brengen voor de volgende trip van de Wichita Falls naar Savannah aan de Oostkust.
Volgende week dinsdag vlieg ik pas terug, dus ik heb nog wel even de tijd hier en die ga ik zeker wel goed doorkomen.
Bedankt voor alle reacties,

Greetz,

Gerrit

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Good gedaan Gerrit. Ik kijk uit naar de verhalen van de volgende ettape. Groeten daar en alvast een goeie reis terug.

John

Anoniem zei

Hoi Gerrit,

Gefeliciteerd. Het is leuk je te volgen. Tot ziens.
Goede terug reis en geniet nog even in Amerika.

José en Albert

Anoniem zei

Hoi Gerrit,

Je hebt de reis vlot gereden.Goed gedaan.Als je thuis komt zit ik in New York.Nog veel plezier en goede reis terug.

Groeten van,

Allart en Annemieke

nienke zei

Hé pap,

Veel plezier daar! De volgende reis alvast voorbereiden??
Tot snel!

xx Nienke en Aniel