Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

maandag 24 september 2012

Coast to Coast USA part 2, klaar voor vertrek

Beste allemaal,

Vandaag mijn spullen pakken voor de rest van mijn Coast to Coast USA trip. Wel een vreemd idee, want mijn meeste spullen en natuurlijk mijn fiets zijn nog in Wichita Falls, Texas. Ik neem alleen kleding, een dunnere slaapzak en wat spullen die ik moest vervangen mee.
Morgen vlieg ik, woensdag wat voorbereidingen en donderdag stap ik weer op de fiets in oostelijke richting.
Het route plan staat hier rechts.

Groetjes,

Gerrit

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Gerrit,

Veel plezier en succes met je nieuwe fietsavontuur. Ik ga je zeker weer volgen. Zet hem op!

Wim Koremans

John zei

Goedemorgen Gerrit, Wim was mij voor maar ook vanaf deze kant veel succes en plezier in je nieuwe avontuur!

John

fred van der veen zei

Hallo Gerrit,
Ik zou zeggen doe je best.
Hier worden de zaken wel door mij geregeld.
Heel veel plezier daar.
Fred