Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zaterdag 7 april 2012

Zaterdag 7 april Knox City - Seymour 61 km

Beste allemaal,


Vandaag een gemakkelijk dagje, rustige vlakke weg tussen de groene graanakkers naar Seymour. Op tijd gestopt.

Morgen het laatste stuk van bijna 80 km naar Wichita Falls en dan zit het eerste gedeelte van USA Coast to coast er op.
Prettige paasdagen, zoals je ziet is het hier ook Pasen,

Gerrit

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf Gerrit, prettige paasdagen!

John