Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 6 april 2012

Vrijdag 6 april Dickens - Knox City 108km

Beste allemaal,

Vanmorgen kon ik de overkant van de straat nauwelijks zien vanwege de laaghangende bewolking. Toch klaarde het snel op. Eerst even de highlights van Dickens bekeken, dat is vooral het politiebureau met de County jail.

Die kan ook zo bij: 

Buiten Dickens kwam ik er al snel achter wat het probleem van de dag zou worden: De wind.
Ik heb 108km tegen de wind in gefietst dus het klopt weer dat de laatste loodjes het zwaarst wegen.
Texas is vandaag niet vlak
Tussen Dickens en Knox City staan 3 huizen en gelukkig ook 2 drankwinkels, waar ze gelukkig ook frisdrank verkopen. Knox City is niet echt een booming town, 1100 inwoners, 2 restaurantjes en wat
belangrijk is: 1 motel.
Morgen wat minder kilometers naar Seymour en zondag het laatste stuk naar Wichita Falls.

Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: