Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 23 maart 2012

Vrijdag 23 maart Heber

Beste allemaal, ben nu in Heber en schrijf even een kort stukje in de bibliotheek. Vanmorgen tot 2300m geklommen, daarna vlak en afdalen naar 2000m in Heber. Ik ga vandaag nog een stukje door in de richting van of iets voorbij Overgaard. Morgen ben ik Show Low en kan daar overnachten bij vrienden van de motelbeheerder van afgelopen nacht. De nacht daarna slaap ik bij een tante van hem in Eagar, dus mijn nachtje in een motel heeft mij twee slaapplaasten opgeleverd. De beheerder van het motel was enorm enthousiast. Na Eagar is het nog een kilometer of 20 en dan zit ik in New Mexico.
Geen foto's deze keer,

Groetjes,

Gerrit

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat ze je tocht fantastic! vinden :-) fijn dat je de komende dagen iig goed kan overnachten! Groet vanuit Sleeuwijk, nienke, aniel, kelly & steef x

Anoniem zei

inderdaad grtn uit Noord Sleeuwijk