Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

donderdag 22 maart 2012

Donderdag 22 maart Payson Christopher Creek

Beste allemaal,
Even poseren met mijn hosts bij het vertrek  vanmorgen

Vandaag maar een klein stukje gefietst, reden niet te veel zin en een beetje energie sparen voor morgen.
Morgen naar Heber/Overgaard, ik moet dan een flinke bult over en er ligt voor en na deze bult nog steeds flink wat sneeuw. Slaap vannacht in een motelletje.
Voorlopig zit ik nog wel in de bergen, dus ik maak mijn dagelijkse etappes niet te lang.
De sneeuw verdwijnt overigens vrij vlot, want het is heel aardig weer,

Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: