Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zaterdag 24 maart 2012

Zaterdag 24 maart Show Low

Beste allemaal,


Ik ben nu in Show Low en zit in een coffeeshop LT0 8.45 mijn blog bij te werken, vandaag naar Eagar.
De logeerpartij bij de tante van de motelmanager in Christopher Creek gaat helaas niet door, ze zijn niet thuis, maar het weer is prima en kamperen is nu absoluut geen toestand (in de sneeuw) meer.
Toen ik gisteren uit de bibliotheek vertrok werd ik aangesproken door een man met> You are the cvyclist !!!
Met een enthousiasme waarbij ik meteen dacht dat ik in de krant had gestaan o.i.d., maar hij had alleen maar mijn fiets voor de deur zien staan.
Het stuk tussen Heber en Show Low gisteren voerde vrijwel constant door een gebied dat door bosbrand was geteisterd, maar was gelukkig wel vlak. Het eerste stuk gisteren liep tot 2300m.

Vannacht gekampeerd in een mobile home, zonder meubilair, maar met wel verwarming, vloerbedekking en warm en koud water. Het is weer eens iets anders.

 Ik heb nog wat laatste foto's van gisteren geupload.
Vandaag valt er ook niet veel te klimmen en het is prachtig weer.

Groetjes,

Gerrit

1 opmerking:

sjoerd zei

Toch niet vreemd dat er raar volk op zo'n coffeeshop afkomt! Fijn dat je weer lekker op weg bent. Enjoy! knuffel van Lars