Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 15 april 2011

15-04-2011

Hoi,

Voor vandaag niet echt veel te melden, langs een mooi meer gekomen Marmaru Gölu en vooral veel lange rechte wegen gefiets met niet teveel heuvels, dus het schoot lekker op. ´s Avonds aangekomen in Sarigöl, waar het vrijdag markt was.
Ik slaap vannacht in een hotel en morgen ga ik naar Pamukkale en daar blijf ik een paar dagen.

Groetjes,

Gerrit

De cijfers: 109km gefietst. Het is 23graden en zit nu op 256m hoogte en heb vandaag 390m geklommen

Geen opmerkingen: