Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zaterdag 16 april 2011

Zaterdag 16 april Pamukkele

Beste allemaal,

Vanmorgen op tijd vertrokken uit het hotel. Ik moest de receptionist nog wakker maken, die lag te slapen op de bank.
Ik kreeg het al snel voor mijn kiezen want de eerste 15 kilometer was het flink klimmen met hellingspercentages van 15%, boven aangekomen trof ik een ontbijtrestaurant, waar ik even goed ontbeten heb.
Daarna wat heuvels op en af en na 77 km met een lekker zonnetje kwam ik in Pamukkele aan.
Morgen ga ik met de bus naar Aphrodisias om daar de opgravingen te bekijken en maandag ga ik de rotsen in Pamukkele bekijken. Dinsdag begint dan mijn tocht van bijna 700 km naar Cappadocië, ik zal onderweg daar naartoe nog wel een rustdag moeten pakken. Ik verwacht dan met 8 dagen in Capadocië te zijn.
Ik heb dan nog een aantal dagen om daar rond te kijken, voordat ik op 4 mei vanuit Kayseri terugvlieg.

Groeten,

Gerrit

1 opmerking:

Rens en Anoek zei

klinkt allemaal weer goed, maar poeh een klim van 15% dat is afzien.. (hebben we ook wel eens samen gedaan)
Anoek en ik waren een weekendje in Gent, mooie stad! Ik hoorde van mama dat jullie geskypt hebben, leuk!
Geniet nog van je uitstapjes en succes weer met fietsen!

Grt. Rens en Anoek