Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 11 oktober 2019

Woensdag 9 oktober Cordoba


Eerst maar eens een beetje uitslapen, vervolgens een ontbijtje op een terras gebruikt en daarna de stad wat verkent. Cordoba is een mooie vestingstad, met als hoogtepunt de moskee natuurlijk. Grappig is dat de moskee in de joodse wijk ligt, naast deze wijk is er een Medina. Je hoeft niet echt je best te doen om te verdwalen. Tussendoor verhuisd van mijn pension naar de jeugdherberg. In de middag nog even een dutje gedaan, het is tenslotte een rustdag.










Geen opmerkingen: