Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 19 december 2012

Klaar voor vertrek

Mijn spullen weer gepakt voor mijn volgende trip van Gambia naar Marokko.
Eerst de feestdagen met Annemieke doorbrengen op het strand van Kotu in Gambia en op 3 januari stap ik op de fiets naar Senegal om vervolgens via Mauretanië naar Agadir in Marokko te gaan.
Ik zal niet alles fietsen, omdat 2700 km te lang is voor mijn beschikbare tijd en ik op het stuk door de Westelijke Sahara niet voortdurend tegen de wind in wil trappen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Gerrit en Annemiek.

Fijne feestdagen in het mooie,warme Gambia!

Zodra je terug bent van je geweldige uitdaging,hopen we dat jullie bellen om een keer af te spreken!
Groet Henk en Corrie Imbos
Hecoimbos@Casema.nl

gert zei

Hallo Gerrit,
ik ben al tuis , de mail met Moses lukt niet, en jullie ook niet dus ik hoop dat je de beide mails voor mij nog kunt regelen.
gertcol@gmail.com

Eenn hele goede fietstocht, ik ga je met veel genoegen volgen en tot in Goirle
30 12 2012 happy New Year !!!