Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 26 oktober 2012

New York, 26 oktober 2012

Beste allemaal,

Toch nog één berichtje,

Gisteren aangekomen op Penn Station in hartje New York, behoorlijk kunnen slapen in de trein.
 Mijn fiets uitgepakt en vervolgens een stukje door de stad gefietst. Via Times Square naar Central Park en langs een fietspad naar de ferry richting Marc en Chantal.


Heel leuk om in New York te fietsen, druk maar toch veilig want er zijn bijna overal fietspaden en je bent op de fiets altijd sneller dan de auto`s.
Eerst mijn fiets ingepakt, zodat ik zeker weet dat mijn fiets ook in de doos paste. De doos leek mij (en Marc en Chantal) erg klein, maar mijn fiets past er perefct in.

Ik zal de foto´s van komende dagen in een mijn album plaatsen en dan is dit toch wel écht het laatste berichtje.

Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: