Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 30 september 2012

Zondag 30 september Paris - Texarcana 145km

Extra vroeg opgestaan, een ontbijtje gehaald en vervolgens alles wat ik had om me tegen de regen te beschermen aangetrokken, want het regent nog steeds, gelukkig hield het halverwege de middag op en de vooruitzichten voor morgen zijn goed.

Ik zit nu in Texarcana bij een warmshowerhost, een  aardig gezin ze zijn bijzonder sportief vooral op het gebied van triathlons. Texarcana ligt precies op de grens van Texas en Arkansas, vandaar de naam, hieronder sta ik met een voet in Texas en de andere in Arkansas.

's Avonds lekker Italiaans gegeten en na afloop, over de Texas/Arkansas grens naar het Court house gereden, mijn host werkt daar. De grens tussen de twee staten loopt dwars door het Court house en er is in het Courthouse van alles twee, rechtzalen etc, etc. > Ik ben vergeten te vragen of er ook gescheiden toiletruimtes zijn....

Morgen ga ik door richting Magnolia, daar is een camping Logoly Sate park, de dag daarna heb ik weer een warmshower in El Dorado,

Greetz,

Gerrit

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi! Fijn dat alles goed gaat, ik hoop dat het een beetje droog wordt... Grts Steef