Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

maandag 19 maart 2012

Maandag 19 maart Cornville

Net aangekomen bij een familie in Cornville (gebracht door mijn host uit Prescott).
Hier ligt nauwelijks sneeuw, morgen ga ik verder via Camp Verde weer de bergen in, daar kampeer ik. Woensdag heb ik weer een adres in Payson, dat ligt flink wat hoger, het weer wordt echter een stuk beter. 


Groetjes,

Gerrit

1 opmerking:

Nienke zei

Wat bizar om de verschillende weertypes zo snel achter elkaar te zien denk ik. Hier is het nu ook erg mooi weer!
Geniet van de rustdagen!

xx Nienke