Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

dinsdag 20 maart 2012

Dinsdag 20 maart

Hoi allemaal,

Ik heb vannacht geslapen bij een oud luchtmacht kapitein en een onderwijzeres (leuke combinatie!). Vanochtend nog gebeld met de fietswinkel in Rotterdam, ik had mijn schakelbox niet helemaal goed gemonteerd. Maar na wat hulp uit Rotterdam zit het weer helemaal goed in elkaar. Momenteel zit ik tussen Camp Verde en Strawberry op de General Crook trail, ik probeer onder de sneeuwgrens te blijven. Het is flink klimmen dus fiets ik vandaag waarschijnlijk 60km. Vannacht ga ik kamperen en morgen slaap ik in Payson bij een warm shower member (waarschijnlijk de een na laatste, helaas). Morgen ook ongeveer 60km fietsen met ook veel klimmen, maar wel makkelijker dan vandaag.

Groetjes,
Gerrit

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Gerrit,

Fijn dat je fiets weer in orde is. Maar wat een weersverschillen. Wij zitten hier lekker in de zon.
Leuk die combinatie!

groet

Albert en José

Anoniem zei

He Gerrit,
Fijn dat je weer onderweg bent! Zag op het nieuws dat het dichtbij jou echt geen fijn weer is, hopen dat jij geen last meer hebt. Hier is het rond de 23 graden en zon, niet normaal voor de tijd van het jaar...Succes met je vervolg en we blijven je volgen! Groetjes,
Chantal en Marc

Rens en Anoek zei

Hoi Pap, mooie verhalen weer! Jammer dat er weinig warm showers meer zijn.. Misschien kun je bij mensen onderweg vragen of ze een adresje weten waar je kunt slapen. En anders toch maar motelletjes opzoeken, klein beetje luxe kan geen kwaad. Veel plezier en succes weer! Grt. Rens en Anoek