Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

dinsdag 4 oktober 2011

4 oktober Gireson - Akcaabat

Beste allemaal,


Even een kort berichtje na een lange maar prachtige rit van 122 km langs de Zwarte zee.
Ik ben nu in Akcaabat vlak bij Trabzon. Het internet is droevig langzaam maar toch nog wat foto´s (ook in het album)

Groetjes

Gerrit

2 opmerkingen:

Rens en Anoek zei

Hoi Pap,
Dat was gisteren een aanbod dat je natuurlijk niet kon afstaan, groot gelijk! Zo veel biertjes zijn het niet geworden want 122 km is een heel eind. Maar je zit nu echt in een hele mooi omgeving, geniet daarvan en blijf ons vooral op de hoogte houden.
Rens en Anoek

Anoniem zei

Hi pap!

Leuk om je verhalen weer te lezen, je hebt weer mooie foto's gemaakt! Je bent alweer goed opweg zo te zien...

We keep following you!

Grts Steef&Kelly