Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 30 september 2011

30 september Sarkisla - Sivas

Beste allemaal,

Vandaag 92km gefietst tot net voorbij Sivas, geen problemen meer gehad met mijn banden.
Bij een wegwerkerscolonne lekker gegeten. Soep, kip, rijst en brood. Ik kreeg ook nog een lading kip en brood mee voor onderweg, dus voor vanavond zit ik ook nog goed.


Bij een stop bij een tankstaion heb ik de tot nu toe grootstse verzameling pinautomaten gezien, voor elke bank een automaat, je bank moet er maar net tussen zitten.
Sivas ligt in een wat meer bergachtig gebied, morgen richting Erzincan, dat is nog meer dan 230 km dus daar ga ik wel een paar dagen over doen.


Ruime keuze aan pinautomaten................

Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: