Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zaterdag 23 april 2011

zaterdag 23 aptil Beysehir - Konya 90km

Beste allemaal,

Een dagje in de bergen, niet meer langs een groot meer rijden. Dat is weer eens iets anders. De ochtend verliep vlotjes en het klimmen viel enorm mee. Het was weer een dag met prachtige vergezichten. Ik heb weer een aantal foto´s geupload. Via een ander account (bedankt voor de tip). Na ca. 30km werden de bergen wat ruiger en na 60km was het een meer open berglandschap.

Het venijn zat vandaag echt in de staart, want vlak voor Konya had kreeg ik nog een lange klim naar 1500m voor mijn kiezen.
Ik heb nu ruim 1500km gefietst en meer dan 10.000 meter geklommen, vandaag was mijn maximum snelheid 52 km/u en mijn gemiddelde snelheid 14 km/u.
Konya is de stad van de Derwisjen ik neem aan dat iedereen wel weet wat voor mensen dat zijn.
Morgen blijf ik een dag in Konya want mijn zitvlees moet ook wat herstellen, daarna gaat het door richting Sultanhani.

Groeten,

Gerrit

Geen opmerkingen: