Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 29 april 2011

Vrijdag 29 april Göreme

Beste allemaal,

Ik zal de komende dagen vooral rondzwerven in de dalen rond Göreme. Vanmorgen een voorproefje genomen. Van hier zal ik naar Kayseri gaan om volgende week woensdag terug te vliegen. Ik kan terug kijken om een prachtige fietstocht en als ik hoor wat de mensen hier in het pension die vooral met bussen reizen vooral niet hebben beleefd, dan ben ik blij dat ik op mijn fietsje deze reis heb kunnen maken,
Ik zal de komende dagen elke dag nog wel wat foto´s uploaden om zo te laten zien waar ik uithang,

Groeten,

Gerrit

1 opmerking:

Rens zei

Dat zijn weer mooie plaatjes!
Geniet er nog van de laatste dagen om de toerist uit te hangen, heb je al een verpakking voor je fiets geregeld? Ik zou je woensdag kunnen ophalen als je wilt, maar daar smsen of mailen we dan nog wel over!

Grt. Rens