Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

donderdag 19 augustus 2010

Dag 7 Donderdaq 19-08 Abrud – Saliste

Vandaag 123km gefietst, ik zit nu op een camping in Saliste, tussen Sebes en Sibiu . Het is vandaag droog en 27 graden. Ik zit nu op 502m hoogte en heb vandaag 931m geklommen

link naar: route Abrud Saliste

’s Morgens bij het opbreken nog even bezoek van een boer die ik ook weer moest uitleggen waar ik mee bezig was en en na een vriendelijk Goede reis in het Roemeens ging ik weer op pad,, het bleek de eerste uren naar Zlatna nog flink klimmen. In Zlatna mijn foto’s op internet gezet en daarna vanaf Alba Julia en langs te drukke wegen gereden naar Saliste, waar ik toch nog min of meer toevallig een camping tegen kwam, ik had al water voor de nacht ingeslagen om wild te kunnen kamperen, maar dat bleek niet nodig.


Geen opmerkingen: