Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 25 augustus 2010

24-08-2010

Hoi allemaal,
 
Vandaag 100km gefietst ik zit nu 2 km te noorden van Cliani. n: 44.19.589, e: 025.42.535.
Het is droog 37 graden. Ik zit nu op 112m hoogte en heb vandaag 217m geklommen. 
Ik slaap 'wild'. Nog 60km naar Bulgarije en 260km naar Turkije!!! :-) 

2 opmerkingen:

Rens zei

Hoi Pap,

Mooie plaatjes weer om te zien die wegen doen me denken aan onze fietstochten in Oostenrijk en Frankrijk. Ik ben benieuwd naar de foto's van de zigeunerfamilie, onvoorstelbaar hoe die mensen daar dan leven. We blijven je volgen!
Liefs, Rens

Annemiek zei

Ha Gerrit!
Dit schijven doet me denken aan Q zijn weblog!Hij is nu alweer 1 jaar terug!! De tijd vliegt!Dus geniet! Ook al is het soms afzien.Wat een gave rit!!
Hoop dat je rustig hebt kunnen slapen!Geen beren meer in de buurt???!!
Liefs Annemiek