Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

maandag 23 augustus 2010

22-08-2010

Hoi allemaal,

Ik ben nu halverwege de Transfagarasan weg. Nog 800m klimmen en dan ik boven (2250m). Ik heb nog geen beren gezien, maar al wel beren uitwerpselen.  Nog een kleine toevoeging. Vandaag 85km gefietst, ik zit nu 40km te noorden van Curtea de arges. n: 45.24.467 e:024.39.605. Het is droog en 25 graden. ik zit nu op 913m hoogte en heb 1830m geklommen. Vannacht slaap ik in een bergpension, waar ik geen bereik had met de telefoon.

Link naar de route

1 opmerking:

Wim zei

He Gerrit, na een weekje weer eens jouw blog doorgenomen. Met foto's echt een fantastisch reisverhaal. Ik ben stikjaloers op jouw doorzettingsvermogen. Maar tegelijkertijd ben je natuurlijk hartstikke maf dat je dit in je eentje uitspookt. Hebben beren trouwens keutels, flinke drollen of zijn het eigenlijk gewoon koeieflatsen?
Hier in Breda alles kits, zonder kids overigens. Ik heb Annemieke nog niet gesproken. Kreeg Steef laatst aan de lijn toen ik belde. (Hij ging naar Willem II kijken, de arme drommel.) Maar ik blijf het wel proberen hoor. Keep cool!
Wim