Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

donderdag 28 maart 2019

Dinsdag 26 maart naar Khiva

Het regent en niet zo zuinig ook, met mijn regenkleding aan vertrek ik uit Mang’it.
Na verloop van tijd wordt het flink minder en het goeie nieuws is, dat ik nu een flinke harde wind in de rug heb, het blijft koud. Er is ook skecht nieuws: De toestand van de weg is echt droevig. Alleen maar kapot gereden asvalt en kuilen en gaten.
Gelukkig kom ik door heel wat plaatsen en kan ik regelmatig binnen opwarmen.
Met in total 104 km op mijn dagteller kom ik in mijn hostel in Khiva aan. Prima ontvangst en lekker eten.


Vlak langs de grens met Turkmenistan


Geen opmerkingen: