Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

zondag 21 oktober 2012

Zondag 21 oktober, Savannah, 82 km

Beste allemaal,

Vandaag in Savannah aangekomen, rustig ritje, nog een paar foto´s genomen van opmerkelijk kerkteksten.
 

Onderweg kwam ik nog een slang tegen op de weg, ik had al een hele partij slangen gezien in alle kleuren van de regenboog, 4 levende maar de meeste dood, ik dacht dat deze ook  wel dood was, maar toen ik de foto nam zat er toch nog beweging in. Meestal als ik de berm in moet voor een sanitaire stop of wild kampeer zorg ik ervoor dat ik flink wat stamp, trillingen schijnen ze wel te registreren verder horen ze en zien ze niet veel.
In Savannah eerst naar het station gereden, om zeker te weten waar het was en of ze er ook fietsdozen hadden, daarna naar mijn host

Ik heb het geluk daar drie dagen te kunnen blijven.
Mijn blog bijwerken in de tuin van de host

Welkom Gerrit

Morgen naar Tibeybeach en dan ben ik echt aan de kust.

Groetjes,
Gerrit

Geen opmerkingen: