Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

donderdag 27 september 2012

De kop is er af.

Beste allemaal,

Vandaag 120 km gefietst, in Wichita Falls mijn vertrek nog 10 minuten uitgesteld want het regende pijpenstelen.
Let op het stoeprandje
Gelukkig werd het daarna droog, maximum temperatuur was 36°, dus dat was nog wel even zweten. De route is niet echt vlak te noemen, meer een wasbord, maar dan zijn de ribbels telkens 75 meter hoog. Het is hier behoorlijk groen, volgens mij is dat niet altijd zo, want ze zijn hier wel blij met een buitje.

Ook de fauna ziet er wat anders uit, de weg ligt hier vol met gordeldieren en opposums,

ook zag ik nog een schildpad bij zijn poging om de highway over te steken, ben benieuwd of hij het gehaald heeft.
Ik ben nu in Muenster, alles straalt hier een Duitse sfeer uit, inclusief Bratwurst. De rest van de foto´s staan weer in het album.

Greetz,

Gerrit

Geen opmerkingen: