Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

maandag 2 april 2012

Roswell, 2 april 2012


Beste allemaal,

Vandaag ben ik richting Carlsbad gefietst. De eerste 30 kilometer ben ik nog weggebracht door dezelfde fietser van gisteren. Helaas had ik vandaag storm tegen.
(Zand)stormen bij Roswell
In Dexter heb ik in de openbare bibliotheek naar het weerbericht gekeken. Na 40 kilometer tegen de wind in te hebben gefietst, ben ik omgekeerd en weer vooruit gegaan (eigenlijk terug dus). Aan het eind van de dag ben ik na 80 kilometer op de fiets te hebben gezeten, 10 kilometer ten oosten van Roswell bij Bottomless lakes op de camping mijn tent opgeslagen en uiteindelijk niet zoveel opgeschoten. Ik ga niet meer naar Carlsbad, maar direct richting Texas. Morgen hoop ik in Tatum te zijn en dan is het nog ca. 580 kilometer naar Wichita Falls. Nadat ik gisteren heb gecouchsurfed (letterlijk op de bank geslapen), ga ik vanavond vroeg de tent in en slaap ik morgen in een motel in Tatum.

Groetjes,
Gerrit

1 opmerking:

Rens en Anoek zei

Ik dacht al dat het niet meer dan een bank zou zijn dat surfen ;-)
Morgen ben je al weer 4 weken onderweg, dat gaat best snel. Geniet nog van die laatste weken! Groetjes Rens en Anoek