Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 14 maart 2012

Woensdag 14 maart Blythe - Harcuvar 103 km

Beste allemaal,


Even een kort berichtje. Ik zit nu op een camping in Harcuvar in een bergachtig gebied met veel grote cactussen.
Direct na Blythe de Colorado overgestoken en dan ben je in Arizona, het eerste stuk over de snelweg.
Bij Quarzsite werd er volop naar kwarts gezocht. Quarzsite is een flinke plaats, maar er staan nauwelijks huizen het is een en al Camperpark.
Ook door het plaatsje Hope gekomen, na Hope stond er een bord: You are now beyond hope! (Er is geen hoop meer)
Morgen weer verder ik hoop dan tot Congress te komen, maar dat is nog flink klimmen, daarna op vrijdag naar Prescott waar ik weer een Warmshoweradres heb.

Groetjes,

Gerrit

PS: Foto´s in het album

Geen opmerkingen: