Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

donderdag 6 oktober 2011

6 oktober Sumela/Trabzon

Beste allemaal,

Vandaag met de bus naar het Sumelaklooster geweest, was erg mooi.

 Na terugkomst meteen naar de PTT. Mijn pakket was aangekomen, dus ik kan morgen met een gerust hart weer verder.
Met een beetje geluk ben ik overmorgen in Batumi, Georgië. Daar kijk ik dan weer verder of ik een zuidelijke (hogere) route of de "lage" noordelijke route.  Hieronder nog even een plaatje vanuit mijn kamertje met zeezicht en wekker. (helaas gaat hij elke ochtend om 05.30 af)


Groetjes,

Gerrit

Geen opmerkingen: