Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

vrijdag 21 oktober 2011

21 oktober In Baku!!

Beste allemaal,


Ik ben er! De laatste dagen was eigenlijk niet veel meer dan één heel lange rechte weg door een woestijn, die in dit geval was omgevormd in een modderpoel, want ik heb voortdurend regen gehad. Sjoerd je verhaal gaat mooi niet op, want het is hier 12° graden en het waait als een idioot.
De foto´s staan al in het album, mijn relaas zal ik morgen gaan bijwerken. Eerst zelf even bijkomen, want ik heb de laatste 4 dagen er (schat ik zo) 500 km opzitten en wel heel beroerd geslapen, dat slapen ga ik inhalen, want ik lig in een prima hostel in Baku (Caspian Sea hostel),
Groetjes,

Gerrit

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Gerrit,
Je bent er, gaaf hoor! Zo te lezen heb je toch wel wat af moeten zien door het weer, balen. Nu even bijkomen in de Hostel. Wanneer is je vlucht terug naar Nederland? Hoop dat het toch nog wat beter weer wordt daar! Groetjes,
Chantal en Marc
PS; mijn schoonouders hebben wat van je "groentejs"op; heerlijk en bedankt namens hen.

Rens en Anoek zei

Mooi eind doel behaald! Inderdaad hopen dat het de komende dagen wat beter weer wordt zodat je de stad nog goed kunt verkennen. Ook wij kregen een krop sla uit de tuin van Marc en Chantal ;-)
Maak nog maar mooie foto's en wij zijn benieuwd naar de verhalen van je laatste fietsdagen.
Groetjes Rens en Anoek

Anoniem zei

Hij flikt et hem weer hoor! Good Job! Rust idd maar lekker uit, fijn dat je een goed hostel hebt gevonden!

Grts Steef & Kelly

Anoniem zei

Gerrit, je hebt het weer gedaan! Gefeliciteerd en goede reis naar Nederland. Op naar het volgende avontuur?
John