Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

dinsdag 18 oktober 2011

18 oktober Ganca 104 km

Beste allemaal,

Ik zit vandaag in Ganca. Ben te gast bij een aardige Azerbaijaanse familie. De man heeft 3 jaar in Nederland gewerkt. Ik trof hem op straat tegenover een hotel. Hij heeft mij uitgenodigd bij hub thuis. Dus ik slaap vanavond in Ganca. Morgen ga ik door richting Yevlag en daarna naar Kuramir.
Het internet is een beetje langzaam, daarom geen foto's vandaag.

Groeten,

Gerrit en familie Ilham Gulijev

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Pap,

Nog maar een klein stukje dan! Geniet er nog maar even van, want voor je het weet ben je alweer aan het inpakken. Hier in Someren gaat alles goed, die kleinzoon van je heeft ons vannacht wel goed wakker gehouden, maar ja... Dat schijnt er allemaal bij te horen!

Groetjes,

Sjoerd, Kristy en Lars.

Rens zei

Nog zo'n 400km als ik het goed heb gezien.. Hoe is het eten daar? Mocht je met de familie mee eten? Net even wat foto's van je eindbestemming in Baku bekeken en dat lijkt mij een hele mooie stad daar kun je nog wel even de toerist uithangen!
Veel plezier nog!
Grt. Rens

Anoniem zei

Hoi Gerrit,

Een paar dagen niet kunnen lezen,maar wat ben je al ver.leuk om je steeds te volgen.

Groetjes van je zus Annemieke