Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 12 oktober 2011

12-10-2011 Kutaisi - Khunevi

Hoi allemaal,

Ik zit nu ten noord westen van Khashuri, N:42-05'14,7'', O:043-27'57,8''. Ik heb 91,7 km gefietst, ik kampeer vandaag wild naast een wegrestaurant.
Ik heb vandaag 1036m geklommen en zit nu op 773m hoogte. Het is hier wel lekker weer met 30 graden.

Verslagje:
Flink ontbijt genomen in het hostel, daarna met een enorme tegenwind naar het oosten, gelukkig ging de wind later liggen, maar toen begon het klimmen.











Prachtige route, veel hangbruggetjes en allerlei stalletjes waar je wat kunt eten.



















Bij een aftands "wegrestaurant" aangeklopt en kon daar blijven slapen op een soort van binnenplaats, was wel een getob om mijn tent vast te zetten maar dat lukte wel.

Gr. Gerrit

1 opmerking:

Anoniem zei

Het weer hier is een stuk minder mooi!

Zag er gezellig uit met je internationale gezelschap...

We zijn blij voor je dat na elke klim ook weer een daling komt ;-)

Grts Steef en Kelly