Mijn blog



Na mijn pensionering probeer ik 2x per jaar een aantal weken op fietsreis te gaan. Dit bevalt me uitstekend. Bezochte landen tot nu toe.
Europa: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije, Georgië en Azerbaijan.
Azië: Iran, Pakistan, Kazachstan, Kirgizië, Uzbekistan, Tadjikistan, India, Nepal, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Laos en Vietnam.
Afrika: Marokko, Gambia,en Senegal.
Verenigde Staten (Californië, Arizona, New Mexico, Texas, Arkansas, Louisiana, Mississippi, Alabama en Georgia)

In dit blog vindt je de verslagen van mijn fietstrips, zoals in alle blogs, het laatste verslag bovenaan het oudste onderaan.

In de rechterkolom: De routes en de links naar mijn fotoalbum




Routes 2020

woensdag 6 april 2011

06-04-2011

Hoi allemaal,

Vanmorgen op tijd vertrokken vanaf mijn boscamping, het was wel wat koud, maar niet zo koud als in het klooster. Het is gelukkig behoorlijk vlak. In Simenovogrod kom ik langs een grote vuilnisbelt waar een hele bende Roma het vuil loopt te sorteren. Je hoeft dus niet zo ver weg voor derdewereld taferelen. Bij de grens houden ze nog van echte formaliteiten, daarna nog een stuk doorgefietst over een superbrde weg tot aan Kanadas in Griekenland
N: 41-39'47.8'' O:026-25'29.8''.
Vandaag 114km gefietst en vannacht weer wild kamperen. Het is 4 tot 14 graden
Ik zit nu op 103m hoogte en heb 538m geklommen.
Het is nu nog 20km naar Turkije, morgen een rustdag in Edirne in Turkije.

Groetjes

1 opmerking:

Nienke zei

Hé pap,

Geniet morgen van je rustdag! Veel plezier in Edirne, ik heb even gekeken wat voor stad het is maar volgens mij is er genoeg te bekijken! Je bent wel wat te vroeg want volgens wikipedia staat de stad vooral bekend om de olieworstelgevechten die in juni plaats vinden. Je kan er ook lekker kaas eten! In ieder geval veel plezier.

Liefs, Nienke